Tuesday, May 11, 2010

Love me, love me, say that you love me


























Ma olen vist ainuke imelik, kes ikka veel Alexander McQueeni taga nutab. Ta suri ju umbes 2 kuud tagasi. Aga siiski jäi ta mind kummitama.
Eriti kummitab mind üks laul ühest väga kurvast filmist. Selle refrääni panin oma pealkirjaks.
Okei siis natuke tõsisemate asjade juurde: Täna oli Tasemetöö!!!!!!... Loodan et mul läks hästi. Tahaks viite, aga kui saan nelja ei oleks see kõige halvem. Praegusest hetkel kui seda kirjutan tuleb mulle meelde mu esimene kirjalik tasemetöö. Uhh vähemalt 1/2 tasemetöödest läbi. Nüüd tuleb veel loodus õpetuse oma ka. MA EI OSKA ABSOLUUTSELT LOODUS ÕPETUST!!!!
Ja nüüd tagasi McQueeni juurde. Ja mu lause mida ma alati mõttes kordan kui meenutan teda: "We still love you" ja "you always be our King". Ja see postitus on kõige hullem nagunii mis ma olen iialgi välja andnud. See you soon...

I think I'm the only freak who still misses Alexander McQueen. He died 2 months ago. But still he haunts me. Specialy haunts me one song.
Ok than little more serious things: Today was Test!!!!!!... I hope I did well. Uhh least one test is past. Now I just have to study all day and all night to study biology.because: I ABSOLUTELY CAN'T STUDY BIOLOGY!!!It's just so hard.
And now back to McQueen!!! I will always miss him and see you soon...

Enjoy,
GRETE

2 comments: